Friends-quizen er ferdig! //Quiz-program

Er du den ultimate Friends fan? Har du sett alle episodene fem ganger? Se hvor mye DU kan ved å ta denne fantastiske quizen med spørsmål fra alle ti sesonger!

Ta testen på hjemmesida til Hung !

start

Quizen min er endelig ferdig! Har ikke gjort store endringer siden i går, annet enn å legge til en hjelp-funksjon for e-mail-funksjonen. I tillegg til det som står i programmet under «Hjelp» må man ha outlook på pc-en for at man skal kunne sende mail. Beleilig nok har ikke jeg det, så mail-funksjonen er ikke så godt testet som jeg skulle ønske (men satser på at den funker likevel!).

hjelp

(Versjonen av programmet som ligger på http://hungthieu.co.nf/friendsquiz.html er ikke oppdatert etter den siste endringen)

Btw. stor takk til Hung for å ha lagt ut quizen min på hjemmesida hans fra IT1. Jeg har en tilsvarende, men tok meg ikke bryet med å legge den ut på webhotel. Hadde kanskje vært nyttig. 🙂

//Heggvoll

Legg igjen en kommentar

